fredag den 7. november 2014

Uge 15 - etude no. 8

This post in English

Endnu en uge, endnu en etude. Det har været en uge fyldt med møder på musikskolen, så det har krævet en del viljestyrke, at blive klar til videoindspilning i dag. Jeg kan mærke, at jeg er forbi halvvejsmærket på min tur gennem HVL's solostykker, og kan mærke en vis metaltræthed melde sig - i projektets første uger, ville nok så mange møder ikke kunne have undertrykt min iver efter at øve som en gal. Heldigvis var dette én af de prøvelser min viljestyrke modstod.

Så her er en video af etude nummer 8 uden alt for mange ledsagende ord - et charmerende bekendtskab, synes jeg, efter denne første uges bekendtskab.

Etude no 8 from Thomas Lyng Poulsen on Vimeo.


Direkte link til video

Ingen kommentarer:

Send en kommentar