fredag den 4. december 2015

Det er fuldført!

This post in English

Dagen i dag, er dagen, hvor mit Villa-Lobos projekt officielt er afsluttet - jovist, der kommer et par koncerter, og forhåbentlig mere end et par, i de kommende år, hvor jeg får lov at spille alle, eller nogle af de stykker, der har været omdrejningspunkt for denne blog, og på mange måder mit liv det sidste 1½ år. I dag foreligger der nemlig en CD; for et par dage siden kunne man streame musikken på Spotify og iTunes. Flere andre streamingtjenester burde være på vej.

Streaming er jo dejligt nemt, og CD'en ved at uddø... Men hvis jeg må være så fri... Der er klart hørbar forskel på CD'en og den streaming-komprimerede version. Så køb da en CD, hvis du har lyst til at høre mine versioner mere end én gang. Dog er der den lille detalje, at den webshop jeg bestilte for snart længe siden lader vente på sig. Så et enkelt opfølgende og kortfattet blogindlæg bliver det nok til, inden denne blog får karatér af rent arkivmateriale.

I skal dog ikke snydes for et links til streambar version. Fordi jeg kan: https://play.spotify.com/album/2nQLPuz9lVoLLi9D4iEXD5">spotify https://itunes.apple.com/dk/album/heitor-villa-lobos-letters/id1055022445?l=da">itunes

Og her kan I se, hvordan ét hundrede dobbelt-CD'er i en kasse ser ud:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar