søndag den 21. december 2014

Uge 21 - præludie nummer 2

This post in English

Endnu en uge i flytningens skygge... Men alligevel med tid nok til at indstudere et præludie. Nummer 2 er en formmæssigt og musikalsk ganske ukompliceret affære, der dog i mine ører har en historie at fortælle. Hvad den fortæller ændrer sig stort set for hver gennemspilning, men en historie af én eller anden art udspiller der sig på min indre biografskærm hver gang. Videoen er optaget under let trange forhold på kontoret under et familiebesøg, som denne tid er fuld af.

Jeg vil derfor fatte mig i korthed, og bruge mine kræfter på at spise god mad med gode mennesker - og foreslår at du gør det samme, når du evt. har lyttet dig igennem min version af præludiet, hvormed jeg ønsker dig, og dem du har kær, en rigtig glædelig jul!

Prelude no 2 from Thomas Lyng Poulsen on Vimeo.




Direkte link til video

Ingen kommentarer:

Send en kommentar