søndag den 2. august 2015

Bloggens 1 års jubilæum!

This post in English

I dag er det et år siden, jeg udgav mit første blogindlændg om Villa-Lobos. I disse dage indspiller jeg de sidste af satserne, der har været omdrejningspunkt for mit arbejde med den store brasilianer, og læser op på, hvordan det lige var, man gjorde det dér med, at udgive sin indspillede musik.

Indspilningsprocessen holder dog et par dages pause lige nu, idet, jeg er blevet headhuntet til at spille med i Derek Grippers ensemble-version af Miniyamba ved hans koncert under Copenhagen Guitar Festival. Det er en stor fornøjelse at spille sammen med guitarister fra flere generationer, og sammen finde frem til essensen i sydafrikanerens værk.

Om hjørnet venter musikskolens undervisningssæson - inden vi når så langt skulle jeg dog gerne være færdig med inspilningen, og kun mangle det endelige mix, og enkelte redigeringer, før min energi kan kastet helhjertet over at finde en release-dato, og beslutte hvordan jeg vil markere udgivelsen af mit første soloalbum.

Tillykke til mig med at have været blogger et helt år - og tak til jer der har fulgt med så langt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar